Pomoc

Najczęściej zadawane pytania, dotyczące funkcjonowania serwisu Offer.pl.


Jak dodać ogłoszenie?

Dodawanie ogłoszeń jest bardzo proste. Przed dodaniem ogłoszenia należy zrejestrować bezpłatne konto. Czynność ta jest bardzo prosta i trwa zazwyczaj jedną minutę. Po uzupełnieniu formularza, zaakceptowaniu Regulaminu i Polityki prywatności oraz kliknięciu w przycisk "Zarejestruj się", na podany w formularzu adres e-mail zostanie wysłany link aktywujący konto. Gdyby w ciągu kilku minut od rejestracji, link aktywacyjny nie dotarł, należy sprawdzić folder spam lub skontaktować się z administratorem serwisu za pośrednictwem formularza kontaktowego. Po kliknięciu w link, konto zostanie aktywowane. 

Jakie są zasady dodawania i utrzymywania ogłoszeń?

Szczegółowe wytyczne odnośnie dodawania i utrzymywania ogłoszeń w serwisie opisane są w Regulaminie i Polityce prywatności.

Nasza firma zamieszcza dużo ogłoszeń. Czy otrzymamy stały rabat?

Tak. Naszym partnerom biznesowym gwarantujemy atrakcyjne ceny za możliwość zamieszczania dużej ilości ogłoszeń przy pomocy kodów wielokrotnego użytku. Zapraszamy do współpracy.

Chcę wyróżnić swoje ogłoszenie w serwisie. W jaki sposób mogę to zrobić?

Aby wyróżnić swoje ogłoszenie w celu skuteczniejszej reklamy i lepszego pozycjonowania należy zalogować się do swojego konta w serwisie. Wybieramy Profil>Wpisy>Edycja>Zmień grupę (wybieramy typ ogłoszenia)>Dalej. Następnym krokiem jest opłacenie zamówienia według informacji zamieszczonej na stronie. Po opłaceniu zamówienia i wpisaniu do formularza otrzymanego kodu, ogłoszenie zostanie automatycznie wyróżnione w serwisie.

Czy otrzymam fakturę za opłacone usługi?

Tak, wystawiamy faktury za usługi opłacone za pośrednictwem przelewów bankowych. Aby otrzymać fakturę należy skontaktować się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego. Nie wystawiamy faktur za usługi opłacone SMS'em. Płatności takie zostaną uwzględnione na fakturze zbiorczej wystawionej przez operatora telekomunikacyjnego.


Reklama:
  • Konto firmowe mBank