Pomoc

Najczęściej zadawane pytania, dotyczące funkcjonowania serwisu Offer.pl.


Jak utworzyć konto?

Przed dodaniem ogłoszenia należy utworzyć bezpłatne konto. Czynność ta jest bardzo prosta i trwa zazwyczaj jedną minutę. Po uzupełnieniu formularza, zaakceptowaniu Regulaminu i Polityki prywatności oraz kliknięciu w przycisk "Zarejestruj się", na podany w formularzu adres e-mail w ciągu kilku minut zostanie wysłany link weryfikacyjny. Po kliknięciu w link, konto zostanie aktywowane. 


Dlaczego nie otrzymałam/em wiadomość z linkiem weryfikacyjnym na e-mail?

Jedną z przyczyn niedostarczenia wiadomości może być blokada spowodowana ustawieniami antyspamowymi Twojej usługi pocztowej. Sprawdź, czy e-mail od nas nie trafił przypadkiem do innego folderu w Twojej skrzynce (zakładki: "Spam", "Powiadomienia", "Oferty", "Społeczności" lub "Inne"). Gdyby i tam nie było e-maila od nas - dodaj nasz adres: kontakt@offer.pl do listy swoich zaufanych kontaktów (tzw. "biała lista nadawców") a następnie wyślij prośbę o ponowne przesłanie wiadomości z linkiem weryfikacyjnym (po zalogowaniu się do nieaktywnego jeszcze konta widoczny będzie odpowiedni komunikat). 

W przypadku dalszych problemów z rejestracją konta, prosimy o utworzenie konta wykorzystując alternatywny adres e-mail w innej usłudze, np.: gmail.com, wp.pl, onet.pl, interia.pl lub kontaktu z nami przez formularz kontaktowy i opisania występującego problemu podczas rejestracji konta.


Jakie są zasady dodawania i utrzymywania ogłoszeń?

Szczegółowe wytyczne odnośnie dodawania i utrzymywania ogłoszeń w serwisie opisane są w Regulaminie i Polityce prywatności.


Chcę wyróżnić swoje ogłoszenie w serwisie. W jaki sposób mogę to zrobić?

Aby wyróżnić swoje ogłoszenie w celu dodarcia do jeszcze większej liczby użytkowników odwiedzających serwis należy zalogować się do swojego konta w serwisie. Wybieramy Profil>Ogłoszenia>Edycja>Zmień ofertę (wybieramy ofertę PLUS lub PREMIUM)>Dalej. Następnym krokiem jest opłacenie zamówienia według informacji zamieszczonej na stronie. Po opłaceniu zamówienia i wpisaniu do formularza otrzymanego kodu klikamy na przycisk "Dalej". Ogłoszenie zostało automatycznie wyróżnione w serwisie.


Nasza firma zamieszcza dużo ogłoszeń. Czy otrzymamy stały rabat?

Tak. Naszym partnerom biznesowym gwarantujemy atrakcyjne ceny za możliwość zamieszczania dużej ilości ogłoszeń przy pomocy kodów wielokrotnego użytku. Zapraszamy do współpracy.


Czy otrzymam fakturę za opłacone usługi?

Tak, wystawiamy faktury za usługi opłacone za pośrednictwem przelewów bankowych. Aby otrzymać fakturę należy skontaktować się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego. Nie wystawiamy faktur za usługi opłacone SMS'em. Płatności takie zostaną uwzględnione na fakturze zbiorczej wystawionej przez operatora telekomunikacyjnego.


Reklama:
  • Konto firmowe mBank